Criza creata de coronavirus poate fi depasita cu bine!
Expertul fiscal Ionut Jinga iti ofera solutii concrete si eficiente!

Afla exact ce MASURI FISCALE trebuie sa iei pentru ca afacerea ta sa reziste!

Stimate cititor, 
 
Esti ingrijorat.
Amenintarea coronavirus, sosita atat de neasteptat, ti-a dat peste cap toate planurile pentru 2020 si te obliga, iata, sa te gandesti la lucruri de nebanuit in urma cu doar cateva saptamani:
  • cum sa te asiguri ca poti plati in continuare, macar o luna-doua, salariile angajatilor
  • cum sa mentii incasarile la un nivel de supravietuire 
  • cum sa faci sa-ti pastrezi clientii si furnizorii
  • cum sa accesezi surse alternative de finantare
  • cum sa eviti intarzierea platilor catre stat si problemele cu ANAF
  • cum sa beneficiezi de masurile de sprijin anuntate de guvernanti etc.
Da, contextul e dur, te deprima vestile despre firme care dau afara oameni sau chiar isi inchid portile, dar hai sa fim optimisti! Si nu fara motiv: solutii exista! Da, chiar ai la indemana solutii eficiente pentru a gestiona cu succes aceasta criza! Si ele iti sunt prezentate in detaliu de expertul fiscal Ionut Jinga in cadrul acestui webinar.

Pentru a participa la webinar, 
nu trebuie sa iesi din casa!
 
Te instalezi comod in fata calculatorului sau laptop-ului, accesezi www.webinar.rs.ro, te conectezi cu username si parola si afli ce ai de facut pentru a scapa de stresul acestei perioade. Si foarte important: odata ce te-ai inscris pentru a participa la acest webinar, il poti urmari inregistrat pana la data de 30 aprilie!
 
 
Concret, iata ce vei afla la webinar!
  1. Ce firme vor primi sprijin/facilitati fiscale de la Guvern in aceasta perioada?  
  2. Ce masuri imediate trebuie sa iei pentru a-ti proteja afacerea?  
  3. Ai datorii la stat. Ce poti face pentru a evita executarea silita?  
  4. ANAF mai aplica masuri de executare silita in aceasta perioada?  
  5. Cum iti pastrezi salariatii?  
  6. Exista categorii de cheltuieli deductibile pe care le poti face pentru asigurarea sanatatii angajatilor?  
  7. Cum poti beneficia de legea privind acordarea de zile libere parintilor, pentru supravegherea copiilor?  
  8. Cum te poti adresa organului fiscal in aceasta perioada pentru a solicita lamuriri privind situatia fiscala?  
  9. Cum trebuie sa gestionezi relatia cu furnizorii si clientii firmei?  
  10. Ce fac bancile pentru tine? Exista posibilitati de amanare /esalonare a ratelor?

Tematica webinarului este una extrem 
de generoasa si de utila pentru tine!
 
1. Categoriile de persoane fizice si juridice afectate cel mai grav de efectele crizei
2. Masuri si solutii urgente (plan de masuri pentru asigurarea continuitatii activitatii, planning financiar, reorganizarea societatii, protectia salariatilor)
3. Relatia cu organele ANAF in contextul actualizei crize. Mijloace de comunicare la distanta
4. Cum sa-ti protejezi afacerea profitand de facilitatile fiscale deja in vigoare (esalonarea obligatiilor, restructurarea debitelor, anularea dobanzilor si penalitatilor de intarziere, mediere cu organul fiscal)
5. Analiza si interpretarea pachetului de masuri anuntat de Guvern pentru sprijinirea contribuabililor (suspendarea controalelor fiscale, implementarea unui nou mecanism de rambursare TVA, incetarea infiintarii de popriri pe conturi, amanarea termenului de depunere a declaratiilor fiscale etc).
 
 
Cine este expertul Ionut Jinga?

• Consultant fiscal, specialist in consultanta TVA, impozit profit, impozit venit si contributii sociale obligatorii

• Specialist in Contabilitate financiara si de gestiune

• Specialist in probleme de procedura fiscala

• Absovent al Academiei de Studii Economice Bucuresti 

• 15 ani experienta in finante publice, ocupand diverse functii de conducere, de la Sef serviciu pana la Sef administratie

• 5 ani experienta in contabilitate de gestiune si financiara, ocupand functia de contabil sef , 2 ani experienta in audit intern

Cum se desfasoara webinarul?
Acceseaza www.webinar.rs.ro si te autentifici cu username-ul si parola primite prin e-mail, imediat dupa confirmarea platii. Nu conteaza locul in care te afli, conteaza doar sa dispui de o conexiune la Internet.
 
Vei avea acces la:
 
1. O prezentare video sustinuta de consultantul fiscal Ionut Jinga care dezbate si analizeaza noutatile legislative aparute;

2. O sectiune de spete rezolvate de catre lector ce vizeaza cele mai arzatoare intrebari care iti pun in dificultate activitatea profesionala in aceasta perioada critica:
  • Care este procedura de amanare la plata obligatiilor fiscale, in conditiile actuale de pandemie in Romania?
  • Pentru obligatiile fiscale ale lunii februarie 2020 scadente in 25.03.2020, se pot solicita amanari la plata?
  • Cand se declara indemnizatia acordata salariatului efectiv in D112? La momentul lunii in care avem somajul tehnic sau la momentul platii?

Si nu uita!
Odata ce te-ai inscris pentru a participa la acest webinar, il poti urmari inregistrat pana la data de 30 aprilie!
 
Informatii utile pentru tine
 
Lector: consultant fiscal Ionut Jinga
Titlu: Solutii concrete si eficiente pentru depasirea crizei generate de coronavirus
Conditii: conexiune la Internet
Taxa participare (pret special): 84 lei + 19% TVA
 
Vei primi prin e-mail datele de conectare imediat dupa confirmarea platii (username, parola) astfel incat sa te poti loga si sa vizualizezi webinarul.
 

Te asteptam cu placere sa te inscrii chiar acum!
 

Cu stima,
 
Alexandra Caliman
Organizator eveniment
Divizia Fiscalitate
Grupul romano-german Rentrop & Straton

Formular de comanda

Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!
Doar in luna aprilie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.
Cantitate:
Cantitate:
Cantitate:

Cos cumparaturi

Momentan, nu aveti produse adaugate in cos!
Finalizeaza comanda

Detalii livrare

Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Vezi detalii cos
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.